• Obsługa projektów związanych z dofinansowaniem usług opieki nad dziećmi do lat 3
• Prowadzenie dokumentacji związanej z kwalifikowalnością uczestników w związku z dofinansowaniem w ramach POKL
• Sprawozdawczość - opracowywanie raportów i sprawozdań z wykonywanych działań, w tym tzw. wniosków o płatność w ramach dofinansowanych projektów
• Rekrutacja podopiecznych do żłobka i usług niestacjonarnych, obsługa klienta
• Prace administracyjno-biurowe
• Monitoring wydatków
• Realizacja zamówień na potrzeby realizacji usług opieki nad dziećmi
• Kontakty z podwykonawcami
• Fundraising, w tym opracowywanie ofert i wniosków o dofinansowanie kolejnych projektów
• Współudział w organizacji eventów (targów, wystaw i konferencji),
• Działania informacyjno-promocyjne
• Dbałość o dobry wizerunek oraz wysoką jakość obsługi klientów/beneficjentów
• Wykonywanie pozostałych prac wynikających z bieżących potrzeb.
Wymagania podstawowe:
• wiedza nt. organizacji usług opieki nad dziećmi do lat 3 - ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3
• wiedza i doświadczenie związane z opracowywaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków publicznych, w tym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PEFS, GWP)
• dobra organizacja pracy i skuteczność działania (konsekwencja, skrupulatność, dokładność),
• odporność na stres, umiejętność realizacji zadań pod presją czasu,
• wysokie umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów,
• odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
• znajomość programów biurowych, biegła obsługa pakietu MS Office
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania,
• umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
• Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• Stanowisko pracy w Poznaniu
• Współpracę z organizacją o uznanej pozycji w środowisku organizacji pozarządowych
• Współpracę z ekspertami ds. współpracy międzysektorowej, work-life balance, funduszy europejskich - z laureatami wielu nagród i wyróżnień, m.in. Eurolider2010 w konkursie organizowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
• Współpracę z partnerami - uznanych firm i instytucji
• Opiekę nad dzieckiem do lat 3 na preferencyjnych warunkach (na miejscu w żłobku)
Proces rekrutacji:
1. ETAP – przyjmowanie i analiza dokumentów aplikacyjnych; selekcja
2. ETAP – realizacja zadań
3. ETAP – spotkanie z wybranymi osobami
4. ETAP – spotkanie z wybranym kandydatem/-ką i wdrożenie w działalność organizacji
Rozpoczęcie zatrudnienia - od zaraz, nie później aniżeli z początkiem grudnia 2013 r.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm."
WAŻNE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.