#

Pracownik ds. obsługi projektów

Fundacja Aktywności Lokalnej

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

• Obsługa projektów związanych z dofinansowaniem usług opieki nad dziećmi do lat 3

• Prowadzenie dokumentacji związanej z kwalifikowalnością uczestników w związku z dofinansowaniem w ramach POKL

• Sprawozdawczość - opracowywanie raportów i sprawozdań z wykonywanych działań, w tym tzw. wniosków o płatność w ramach dofinansowanych projektów

• Rekrutacja podopiecznych do żłobka i usług niestacjonarnych, obsługa klienta

• Prace administracyjno-biurowe

• Monitoring wydatków

• Realizacja zamówień na potrzeby realizacji usług opieki nad dziećmi

• Kontakty z podwykonawcami

• Fundraising, w tym opracowywanie ofert i wniosków o dofinansowanie kolejnych projektów

• Współudział w organizacji eventów (targów, wystaw i konferencji),

• Działania informacyjno-promocyjne

• Dbałość o dobry wizerunek oraz wysoką jakość obsługi klientów/beneficjentów

• Wykonywanie pozostałych prac wynikających z bieżących potrzeb.

Wymagania

Wymagania podstawowe:

• wiedza nt. organizacji usług opieki nad dziećmi do lat 3 - ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3

• wiedza i doświadczenie związane z opracowywaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków publicznych, w tym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PEFS, GWP)

• dobra organizacja pracy i skuteczność działania (konsekwencja, skrupulatność, dokładność),

• odporność na stres, umiejętność realizacji zadań pod presją czasu,

• wysokie umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów,

• odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań

• znajomość programów biurowych, biegła obsługa pakietu MS Office

• umiejętność obsługi urządzeń biurowych

• kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania,

• umiejętność pracy w zespole

 

Mile widziane:

• Prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

• Stanowisko pracy w Poznaniu

• Współpracę z organizacją o uznanej pozycji w środowisku organizacji pozarządowych

• Współpracę z ekspertami ds. współpracy międzysektorowej, work-life balance, funduszy europejskich - z laureatami wielu nagród i wyróżnień, m.in. Eurolider2010 w konkursie organizowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego

• Współpracę z partnerami - uznanych firm i instytucji

• Opiekę nad dzieckiem do lat 3 na preferencyjnych warunkach (na miejscu w żłobku)

 

Proces rekrutacji:

1. ETAP – przyjmowanie i analiza dokumentów aplikacyjnych; selekcja

2. ETAP – realizacja zadań 

3. ETAP – spotkanie z wybranymi osobami

4. ETAP – spotkanie z wybranym kandydatem/-ką i wdrożenie w działalność organizacji

Rozpoczęcie zatrudnienia - od zaraz, nie później aniżeli z początkiem grudnia 2013 r.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm."

 

WAŻNE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Prezentacja firmy

Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/11/2013
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi