#

Pracownik ds. obsługi klienta

Lago Media

Łomianki, 05-092, mazowieckie

Lago Media
Lago Media Lago Media Lago Media
LAGO MEDIA
Jesteśmy importerem i dystrybutorem motoryzacyjnych akcesoriów elektronicznych, zwiększających bezpieczeństwo oraz wygodę użytkowania pojazdów. Ponad 12-letnie doświadczenie w branży pozwoliło nam już ugruntować swoją pozycję na rynku i zagwarantować jakość oferowanych produktów. Stale obserwujemy pojawiające się nowinki technologiczne oraz badamy potrzeby naszych klientów, co pozwala nam na dostarczanie towarów spełniających oczekiwania naszych partnerów handlowych.
  • postawa nakierowana na życzliwą pomoc i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów
  • umiejętność nawiązywania partnerskich i opartych na zaufaniu relacji z ludźmi
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne: osobiste, telefoniczne, poprzez e-mail oraz wszelkie inne formy komunikacji
  • sprawne radzenie sobie z czynnościami powtarzalnymi
  • dbałość o szczegóły i procedury
  • odporność na stres
  • gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i umiejętności
  • poczucie humoru :)

 

Dodatkową zaletą będą:

  • zainteresowanie motoryzacją oraz elektroniką samochodową
  • umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
  • doświadczenie w obsłudze klienta

 

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w bardzo ciekawej branży
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla studentów: umowa zlecenie, po zakończeniu studiów możliwa umowa o pracę
  • środowisko pracy, w którym oczekiwania są jasne, a zasługi i rozwój doceniane
  • bycie częścią zgranego zespołu ludzi, którzy sobie ufają i są dla siebie wsparciem
  • zapraszamy do składania ofert również studentów zaocznych oraz niepełnosprawnych

 

Prosimy o przesłanie CV poprzez formularz kontaktowy.

Pracownik ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Łomianki, 05-092

Pracuj z nami!

Jeśli:

  • jesteś nastawiony na współpracę,
  • uwielbiasz kontakt z ludźmi i potrafisz zauważać potrzeby innych,
  • interesują cię sprawy techniczne związane z elektroniką samochodową,
  • jesteś pracowity i lojalny,
  • lubisz dokładnie i na czas kończyć swoje zadania,
  • to być może jesteś osobą, której szukamy.

 

Szukamy bowiem energicznej, sympatycznej, sumiennej i dbającej o szczegóły osoby na stanowisko: Pracownik ds. Obsługi Klienta.

Marka Lago to ponad 10 lat doświadczenia i gwarancja jakości na rynku akcesoriów samochodowych. Podczas tego okresu otrzymaliśmy ponad 40 000 pozytywnych opinii od klientów, obsłużyliśmy ponad 70 000 klientów.

Naszą misją jest dostarczać kierowcom łatwe w montażu akcesoria samochodowe w celu poprawienia bezpieczeństwa i wygody korzystania z samochodu.

Wspieramy naszych partnerów handlowych poprzez dostarczanie odpowiednich produktów, które przyczynią się do osiągnięcia przez nich coraz lepszych wyników sprzedaży.

Jesteśmy zgranym i wolnym od konfliktów zespołem, któremu zależy na dostarczaniu wartości dla klientów i obsługi na jak najwyższym poziomie.

Stale obserwujemy pojawiające się nowinki technologiczne i wprowadzamy je systematycznie do naszej oferty, nieustannie badamy potrzeby klientów i reagujemy na nie stosując innowacje aby poprawić doświadczenie klientów.

Opis stanowiska:

  • bezpośrednia sprzedaż produktów w sklepie firmowym
  • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klientów
  • udzielanie wsparcia technicznego klientom
  • obsługa reklamacji
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi