W IKEA szukamy ludzi, nie CV. I wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.
Jeśli jesteś otwarty na ludzi, lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon oraz pracę, w której wiele się dzieje i chcesz pomagać klientom w rozwiązywaniu dylematów, oznacza to, że czekamy właśnie na Ciebie!
Na co dzień będziesz zajmować się:
• rozpatrywaniem zgłoszeń i połączeń przychodzących od klientów,
• pomocnym i przyjaznym rozwiązywaniem spraw klientów w języku polskim,
• poszukiwaniem informacji o produktach i usługach IKEA w odpowiednich systemach.
Będziesz częścią zespołu Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA, które odpowiedzialne jest za telefoniczną oraz mailową obsługę klientów IKEA. Pracujemy w systemie zmianowym między 8.00 a 21.00, również w niektóre weekendy. Grafik zespołu jest ustalany z wyprzedzeniem z uwzględnieniem Twojej dostępności do pracy.
W ramach pełnego etatu, czekają na Ciebie m.in.:
• umowa o pracę,
• roczny system premiowy, opieka medyczna, plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
• zniżka pracownicza, dofinansowanie posiłków, codziennie świeże owoce,
• możliwość wyboru benefitów (np. karty MultiSport)
• bony pieniężne przyznawane z okazji jubileuszu pracy, Bożego Narodzenia, narodzin dziecka, etc.
Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa INGKA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.