Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie do Centrum Obsługi Klienta kandydatów na stanowisko:
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI INFOLINII (POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE)
GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- Telefoniczna obsługa klientów – telefony przychodzące
- Udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące: oferty produktowej, sposobów składania zamówień, terminów dostaw
- Przyjmowanie reklamacji przez telefon
- Przygotowanie raportów i zestawień związanych z wykonywanymi zadaniami
PROFIL POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW:
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz współpracy w zespole
- Umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja czasu pracy
- Wykształcenie min. średnie
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: