Opis stanowiska pracy

Podstawowe zadania Działu Administracyjno – Gospodarczego.

 

1. Realizacja zamówień na dostawy/usługi/roboty budowlane/ zgodnie z ustawą Prawo zamówień Publicznych > 30 000 euro,

2. Realizacja zamówień < 30 000 euro zgodnie z Regulaminem.

3. Prowadzenie magazynu, realizacja zakupów i wydawanie towaru.

4. Nadzór nad infrastrukturą budowlaną, przeglądy, konserwacja, eksploatacja, inwestycje.

5. Obsługa kancelarii.

6. Promocja krwiodawstwa.

7. Obsługa informatyczna.

8. Transport.

 

Wymagania

Podstawowy zakres obowiązków pracownika do spraw administracji i zamówień publicznych.

 

1. Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia /SIWZ/, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Opracowywanie opisów warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia.

3. Wykonywanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń dotyczących postępowania.

4. Kontaktowanie się z podmiotami biorącymi udział w postępowaniu.

5. Uczestnictwo w komisjach przetargowych (w otwarciu ofert, dokonaniu ich oceny, udział

w negocjacjach z wykonawcami).

6. Przygotowywanie wyboru najkorzystniejszej oferty.

7. Uczestnictwo w przygotowywaniu oraz zawieraniu umów z wykonawcą.

8. Sporządzanie dokumentacji, planów zamówień i sprawozdań o udzielonych zamówieniach.

9. Przeprowadzanie postępowań nie podlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych

(< 30 000 euro).

10. Przeprowadzanie konkursów na świadczenia medyczne.

11. Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw.

12. Pomoc w prowadzeniu magazynu.

13. Pomoc w prowadzeniu kancelarii.

 

Wymagania niezbędne dotyczące kandydata o pracę:

 

• wykształcenie wyższe,

• umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Word, Excel),

• znajomość ustawy Prawa Zamówień Publicznych,

• zdolność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji.

 

Wymagania dodatkowe dotyczące kandydata o pracę

 

Umiejętności:

• doświadczenie na stanowisku pracownika do spraw zamówień publicznych,

• znajomość Worda na poziomie średniozaawansowanym (formatowanie tekstu, śledzenie zmian, akceptacja zmian, dodawanie komentarzy, wstawiane nagłówków i stopki, umiejętność pisania pism urzędowych),

• znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym (działania matematyczne, sumowanie danych, sortowanie, filtrowanie, sumy częściowe, tabele przestawne, przygotowanie danych do wydruku),

• szkolenia, kursy, studia podyplomowe dotyczące zamówień publicznych.

 

Cechy:

• wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultura osobista,

• komunikatywność, kreatywność,

• planowanie i organizacja pracy, dyspozycyjność, wysoka motywacja do pracy,

• odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Pozostałe informacje

 

Oferujemy:

• umowę o pracę, pełny etat, szkolenia, pracę w stabilnej jednostce sektora finansów publicznych.

Wymagane dokumenty:

• curriculum vitae, list motywacyjny,

• podpisane wraz z datą oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.)”.

Kontakt / Pytania:

• Dział Kadr: Halina Assman tel. 68 329 83 66,

• Dział Administracyjno Gospodarczy Robert Kuźnik tel. 68 329 83 67, tel. kom. 730 233 022, e-mail: r.kuznik(at)rckik.zgora.pl

• Sekretariat – tel. 68 329 83 63.

 

Dokumenty należy składać do dnia 13 września 2019 roku pocztą na adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 21 lub elektronicznie na adres e-mail: dyrekcja(at)rckik.zgora.pl, z dopiskiem na kopercie lub w tytule e-maila: „rekrutacja -zamówienia publiczne”.

Na rozmowy kwalifikacyjne zostaną zaproszone wybrane osoby po telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania.

Prezentacja firmy

Celem działania Regionalnego Centrum jest organizowanie i prowadz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Medycyna / Służba zdrowia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi