Szukamy osoby która w przyszłości będzie odpowiedzialna za prawidłową organizację i funkcjonowanie działu administracyjno - księgowego w naszej firmie
Do podstawowych obowiązków będzie należało:
- nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie
- tworzenie i archiwizowanie dokumentów wg ustalonych procedur
- sprawdzanie dokumentów transportowych, rachunków i faktur pod
względem formalno-rachunkowym, ich klasyfikacja, opisywanie oraz
przestrzeganie terminów dokonywanych płatności
- kontrola poprawności wystawienia zleceń transportowych,
- wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola ich terminowej
zapłaty
- działania windykacyjne w tym kontakty z kancelarią prawną i
firmami windykacyjnymi
- przygotowywanie comiesięcznych raportów dla klientów.
Wymagamy:
- znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w
mowie i piśmie. Dodatkowo mile widziana znajomość języka
hiszpańskiego.
- znajomości (minimalna) zagadnień księgowych
- zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy
Oferujemy
- ciekawą pracę w rozwijającej się firmie
- możliwość kształtowania procesów w dziale i organizacji
- duże możliwości rozwoju osobistego
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie CV na wskazany adres mailowy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
Transport i spedycja. www.zarabin-transport.com
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.