Obowiązki:
• Zróżnicowane zadania administracyjno-handlowe w tym w zakresie obsługi biura i obsługi klienta, a także przygotowanie dokumentacji pod rozliczenie sprzedaży oraz produkcji zakładu
• Drobne prace księgowe i współpraca z biurem rachunkowym
• Wsparcie działu sprzedażowego m.in. ofertowanie, kontakty z klientami, przyjmowanie zamówień, , fakturowanie klientów
• Tworzenie zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
• Wsparcie działań w zakresie kontrolingu i logistyki
Wymagania:
• Umiejętność samodzielnej pracy a także współdziałania w zespole (praca w zgranym małym zespole)
• Biegła obsługa komputera w zakresie MS Office, szczególnie MS Excel
• Doświadczenie pracy w programach księgowych
• Dobra organizacja pracy, komunikacyjność, dokładność i rzetelność
• Umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność
• Znajomość j angielskiego w stopniu komunikatywnym (email, telefon)
• Znajomość j.niemieckiego dodatkowym atutem
Producent Mebli Łazienkowych wysokiej jakości - lokalizacja: 4 km za Na... Rozwiń
OFERUJEMY <br/>• atrakcyjne wynagrodzenie od 22zł/godz brutto; <br/>• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy <br/>• praca jednozmianowa w dniach pon. - pt. <br/> <br/> <br/> <br/> <br/>Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: ‹‹Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.19... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.