#

PRACOWNIK DS. ADMINISTRACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY

UNIMOT SPÓŁKA AKCYJNA

Zawadzkie, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0081


Obowiązki:

Sporządzanie dokumentów sprzedazowych, logistycznych, magazynowych. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie różnic, przygotowywanie raportów i zestawień, archiwizacja dokumentów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa urządzeń biurowych
  • obsługa pakietu MS Office
  • obsługa komputera
  • obsługa oprogramowania Excel

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Wymagania pożądane:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane: znajomość obsługi systemu ERP (Dynamics), znajomość branży paliw płynnych i gazowych, doświadczenie zawodowe, znajomość języka angielskiego. Umiejętności wymagane: dynamizm, doskonała organizacja czasu pracy, zaangażowanie, systematycznosć, dokładność, analityczne i logiczne myślenie, umiejętności komunikacyjne, wysoko rozwinięta kultura osobista.


Miejsce pracy: ŚWIERKLAŃSKA 2a, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cvhanna.suchecka@unimot.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.unimot.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi