Opis stanowiska:
• Bieżąca obsługa pracowników w zakresie kadrowym
• Sporządzanie dokumentacji personalnej (teczki pracowników, umowy, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.), i opieka nad dokumentacją pracowniczą - we współpracy z firmą zewnętrzną
• Procesowanie danych dotyczących czasu pracy, urlopów oraz innych absencji
• Monitorowanie spraw bhp firmy i pracowników - we współpracy z firmą zewnętrzną
• Tworzenie raportów
• Prace administracyjne, sortowanie i opisywanie dokumentów, obsługa faktur i inne
• Współpraca z innymi działami firmy
Aplikuj do nas jeżeli:
• masz wykształcenie wyższe,
• potrafisz posługiwać się pakietem MS Office, szczególnie Excel
• potrafisz bardzo dobrze zorganizować sobie pracę, jesteś osobą sumienną, otwartą,
samodzielną i chętną do nauki,
• mile widziana znajomość jęz. angielskiego
Co oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjne warunki płacowe
• możliwość podnoszenia kwalifikacji (finansowane kursy językowe, szkolenia
specjalistyczne)
• możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i
europejskim, której sukces opiera się na wykwalifikowanych pracownikach,
• pracę w przyjaznym zespole
Zachęcamy do przesłania CV.
Firma Abatec od kilkunastu lat zajmuje się produkcją naturalnych wyrobów... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.