Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/3293


Obowiązki:

Znajomość przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych i Regulaminu zamówień publicznych PWK OHP, organizowanie procedur o udzielenie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych, przygotowywanie niezbędnych danych dotyczących sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych, sporządzanie umów cywilno-prawnych dotyczących realizowanych programów EFS.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane prawnicze lub ekonomiczne doskonała znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera doświadczenie zawodowe - 2 lata


Miejsce pracy: Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV oraz list motywacyjny z określeniem na jakie stanowisko aplikuje kandydat wysyłać na adres rekrutacja.podkarpacka@ohp.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Email: rekrutacja.podkarpacka@ohp.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2019
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi