Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym:
Sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej.
Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc. ).
Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie.
Administracyjne wsparcie działów firmy. Organizacja i nadzór delegacji pracowników w Polsce i zagranicą.
Organizowanie tłumaczeń dokumentów kontraktowych i technicznych.
Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego.
Wprowadzanie faktur zakupowych do pliku Excel
Prowadzenie harmonogramu spotkań kadry kierowniczej firmy z klientami.
Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp).
Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy poszczególnymi firmami i ich komórkami organizacyjnymi.
Wykształcenie średnie lub wyższe
Dobra znajomość :
języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie
bardzo dobra znajomość: Excel, World – wymóg konieczny
znajomość oprogramowania Adobe Reader Professional
obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność :
organizacja czasu pracy;
koordynacji powierzonych zadań
kreatywnego i konstruktywnego myślenia
szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy
zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów
Wysoka kultura osobista
Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi
Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie
Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
We import to Europe goods and merchandise such as tools (welders, genera... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.