Pracownik Client Service
Miejsce pracy: WarszawaOBOWIĄZKI
Do Twoich obowiązków należeć będzie wspieranie telefoniczne i terenowe procesu uruchomiania i funkcjonowania kart lojalnościowych przez doradców Klienta. Będziesz odpowiadał na najczęściej zadawane pytania dotyczące karty lojalnościowej. Twoim zadaniem będzie także uruchamianie promocji w systemie lojalnościowym oraz weryfikacja zgłoszeń Klientów. Będziesz prowadził szkolenia dla pracowników sklepów w zakresie obsługi karty.
WYMAGANIA
Na proponowanym stanowisku wymagamy podstawowej obsługi komputera oraz doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta. Ważna jest dla nas też komunikatywność. Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w pracy z Klientem detalicznym będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY
Na zajmowanym stanowisku oferujemy umowę o pracę tymczasową oraz pracę zmianową w godzinach 7:00-15:00, 9:00-17:00, a także 11:00-19:00. Dodatkowo proponujemy atrakcyjną stawkę w wysokości 28 zł brutto za godzinę pracy.
Pracę możesz rozpocząć od zaraz.