Opis stanowiska pracy

  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, przygotowywanie raportów i zestawień,
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi,
  • Czynności wynikające z bieżącej działalności Firmy,
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych,
  • Współpraca z innymi działami Firmy.

 

Wymagania:

  • Wysoka kultura osobista i miła aparycja,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Praktyczna umiejętność obsługi komputera (MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność,
  • Samodzielność w realizacji działań oraz dobra organizacja własnej pracy,
  • Wielozadaniowość oraz chęć do podnoszenia kwalifikacji.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych,
  • Umowę o pracę,
  • Pracę od poniedziałku do piątku,
  • W perspektywie możliwość rozwoju i awansu,
  • Pracę w miłej atmosferze w gronie profesjonalistów,
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych oraz współpracowników

Prezentacja firmy

HUAPOL Specjalizuje się w budowie farm fotowoltaicznych oraz mniejszych ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi