Opis stanowiska pracy

  • Organizacja pracy recepcji
  • Odbieranie telefonów oraz przekazywanie wiadomości
  • Dbanie o obieg dokumentów w biurze
  • Przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi osób odwiedzających firmę 
  • Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • Fakturowanie (klienci krajowi i zagraniczni, faktury korygujące, proformy)
  • Zamawianie artykułów biurowych oraz monitorowanie procesu ich dostarczania
  • Dbałość o prawidłowy obieg informacji i dokumentów wewnątrz firmy
  • Przyjmowanie zamówień
  • Zakańczanie zleceń

 

Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista i doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność, sumienność, punktualność oraz umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę w dynamicznym zespole
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Prezentacja firmy

Witamy Państwa<br/> <br/>Od 1965 roku oferujemy Państwu nasze usł... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi