Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
OTTO Work Force POLSKA Sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego, oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Elbląska
Nr ref: MK/PB/GDA/11/17
Wymagania:
Doświadczenie w pracy biurowej mile widziane
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel)
Umiejętność współpracy z grupą
Umiejętność organizowania pracy własnej
Doświadczenie w branży TSL będzie dla nas dodatkowym atutem
Obowiązki:
Obsługa Poczty Polskiej + dystrybucja dokumentów pomiędzy oddziałami
Prace biurowe
Wsparcie przy organizowaniu imprez integracyjnych
Obsługa gości
Wsparcie administracyjne działów
Zakupy biurowe
Weryfikacja poprawności i akceptacja faktur kosztowych
Wyliczanie tras dla przewoźników
Aktualizacja bazy przewoźników kontraktowych
Przygotowywanie umów współpracy dla nowych przewoźników
Zakładanie nowych przewoźników w systemie
Przesyłanie wniosków o założenie/modyfikację klientów do windykacji
Oferujemy:
Umowę o pracę tymczasową na czas określony (później zatrudnienie bezpośrednio przez Klienta)
Atrakcyjne wynagrodzenie
Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
Możliwość rozwoju zawodowego,
Wsparcie doświadczonych specjalistów przy procesie wdrożenia
Bardzo przyjazną atmosferę pracy
Pracę w nowocześnie zarządzanej globalnej korporacji
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych dla potrzeb rekrutacji, tj. w procesie wyszukiwania odpowiednich kandydatów do zatrudnienia lub zarekomendowania ich naszym klientom. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na stronie OTTO.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?