Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- wykonywanie czynności administracyjno-organizacyjnych
- obsługę zleceń produkcyjnych
- rozwijanie i aktywne utrzymywanie relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami
- tworzenie treści marketingowych do promocji firmy
- zakupy
Od Kandydatów oczekujemy:
- co najmniej dwuletniego doświadczenia w obsłudze Klienta B2B
- dobrej znajomości języka angielskiego
- dobrych umiejętności komunikacyjnych
- dobrych umiejętności analitycznych
- entuzjazmu w kontaktach międzyludzkich i zaangażowania w pracę
- chęci ciągłego rozwoju
- stabilności
- umiejętności posługiwania się MS Word i MS Power Point
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość dodatkowych języków obcych
- doświadczenie w branży filtracji (Klimatyzacja i Wentylacja)
- umiejętność pracy w programach ERP
- znajomości procesu obsługi sklepu internetowego
W ramach zatrudnienia zapewniamy:
- dużą ilość wyzwań i okazji do rozwoju
- pracę w zespole pasjonatów z dużym doświadczeniem w branży ważnej dla społeczeństwa
- pracę z ciekawymi Klientami krajowymi i zagranicznymi
- narzędzia pracy (komputer, telefon no-limit)
- uczestnictwo w ciekawych projektach rozwojowych oraz krajowych jak i międzynarodowych
- wydarzeniach biznesowych w ramach Grupy Kapitałowej.
Prezentacja firmy
Filters International Sp. z o.o. to firma produkcyjna, wytwarzają...
Filters International Sp. z o.o. to firma produkcyjna, wytwarzająca filtry do central klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i rekuperacyjnych. Firma sprzedaje filtry na rynek całej Unii Europejskiej.
Spółka należy do Grupy Kapitałowej Brainstorm.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta