Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby do pracy biurowej w naszej nowo powstającej siedzibie w centrum Bielska-Białej. Oto co oferujemy i czego oczekujemy.

 

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i kontakt z podwykonawcami,
  • Prowadzenie rozliczeń członków wspólnot mieszkaniowych (po wsześniejszym przeszkoleniu),
  • Kontakt z klientami w zakresie rozliczeń, zaległości, nadpłat, itp.,
  • Redagowanie prostych pism i ogłoszeń,
  • Obsługa korespondencji.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub samozatrudnienie,
  • Możliwość podjęcia długofalowej współpracy po 3-miesięcznym okresie próbnym,
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość pracy zdalnej w wymiarze 20% (1 dzień w tygodniu),
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń,
  • Pracę w kameralnej atmosferze.

 

Wymagania

Wymagania:

  • Biegłość w posługiwaniu się komputerem,
  • Umiejętność korzystania z Word i Excel,
  • Umiejętność redagowania prostych pism oraz ogłoszeń,
  • Uprzejmość i kultura osobista,
  • Dokładność i rzetelność,
  • Komunikatywność w kontaktach z klientami i podwykonawcami.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w tematach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
  • Prawo jazdy kategorii B

 

Prezentacja firmy

Firma “Zarządzanie i Pośrednictwo Nieruchomościami Katarzyna Keller” świ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi