Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
• Administracyjno-organizacyjne wsparcie wszystkich działów w Firmie,
• Wsparcie w zarządzaniu ofertami i zamówieniami;
• Wsparcie i komunikacja z przedstawicielami handlowymi;
• Fakturowanie;
• Komunikacja telefoniczna z klientami dot. zapytań ofertowych;
• Analiza danych, opracowywanie zestawień i raportów serwisowych dla Zarządu
• Wykonywanie wszelkich innych czynności koniecznych do zapewnienia sprawnej obsługi administracyjno – biurowej w Firmie

Wymagania

Wymagania:
• Dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego pozwalająca na komunikację;
• Wykształcenie min. średnie;
• Obsługa komputera: MS Office (szczególnie Excel);
• Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
• Komunikatywność;
• Zdolności organizacyjne;
• Rzetelność.

Prezentacja firmy

AVENTEK technologies Sp. z o.o. producent wysokiej jakości pras do odpad... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi