Obowiązki:
• Administracyjno-organizacyjne wsparcie wszystkich działów w Firmie,
• Wsparcie w zarządzaniu ofertami i zamówieniami;
• Wsparcie i komunikacja z przedstawicielami handlowymi;
• Fakturowanie;
• Komunikacja telefoniczna z klientami dot. zapytań ofertowych;
• Analiza danych, opracowywanie zestawień i raportów serwisowych dla Zarządu
• Wykonywanie wszelkich innych czynności koniecznych do zapewnienia sprawnej obsługi administracyjno – biurowej w Firmie
Wymagania:
• Dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego pozwalająca na komunikację;
• Wykształcenie min. średnie;
• Obsługa komputera: MS Office (szczególnie Excel);
• Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
• Komunikatywność;
• Zdolności organizacyjne;
• Rzetelność.
AVENTEK technologies Sp. z o.o. producent wysokiej jakości pras do odpad... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.