Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/10/2019.

Pracownik biurowy z językiem niemieckim / włoskim / francuskim / hiszpańskim

Łódź, łódzkie

CEE Experts by L.M.International Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla naszych klientów, dużych, międzynarodowych firm z branży BPO/SSC poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarach Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Obsługi klienta / Social Media lub Logistyki.

Opis stanowiska:

  • Mailowy kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami (klient biznesowy)
  • Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji w j. obcym)
  • Wsparcie w kontroli nad obiegiem dokumentacji wewnątrz działu
  • Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym
  • Sporządzanie raportów oraz prezentacji
  • Drobne tłumaczenia

Nasi Partnerzy biznesowi proponują:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowy program wdrożeniowy
  • Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
  • Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
  • Możliwości rozwoju
  • Pakiet benefitów (Multisport, Sodexo, Vouchery, etc.)
  • Dofinansowanie do kursów językowych
  • Eventy integracyjne
  • Wyjazdy do zagranicznych oddziałów firmy
  • Chill-out zone in the office

Oczekiwania wobec kandydtów:

  • Bardzo dobra znajomość jednego z następujących języków:  holenderski / niemiecki / włoski (B2/C1)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
  • Dodatkowe doświadczenie w pracy z językami - mile widziane, natomiast nie jest warunkiem koniecznym
  • Gotowość do ciągłego rozwoju
  • Komunikatywność i otwartość na pracę w międzynarodowym środowisku

 

Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Przedział wynagrodzenia:
4.500,00 zł - 8.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Obsługa klienta , Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja
do góry