Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/09/2019.

Pracownik biurowy z językiem francuskim (pół etatu)

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pracownik biurowy z językiem francuskim (pół etatu)
Kraków
NR REF.: 1104071

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy osób chętnych do zdobycia nowego doświadczenia zawodowego.

W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za weryfikację dokumentacji transportowej napływającej od klientów francuskojęzycznych oraz kontakt z nimi w przypadku błędów lub braków w tej dokumentacji. Praca 5 dni w tygodniu w godzinach 17:00 – 22:00 lub 18:00 – 22:00.

Każdy kandydat powinien być zorientowany na detale, a także posługiwać się językiem francuskim i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2). Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w pracy z liczbami, ale nie jest to konieczne.

Jeśli jesteś zainteresowany/a wzięciem udziału w procesie rekrutacji, prześlij do nas swoje CV w języku angielskim. Czekamy na Ciebie!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry