Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/08/2019.

Pracownik biurowy z językiem angielskim

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pracownik biurowy z językiem angielskim
Poznań
NR REF.: 1125421

Dla naszego klienta,międzynarodowej firmy z siedzibą w Poznaniu poszukujemy osób na stanowisko Executive Assistant z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego.

Na tym stanowiskubędziesz odpowiedzialny za administracyjne oraz logistyczne wsparcie konsultantów z całego świata. Zadania te obejmują umawianie spotkań z klientami, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowaniem podróży służbowych (w tym m.in. rezerwowanie hoteli, czy biletów lotniczych)

Idealny kandydatbardzo dobrze posługuje się językiem angielskim (poziom C1/C2), jest osobą komunikatywną, otwartą i energiczną. Doświadczenie w międzynarodowej organizacji będzie dodatkowym atutem.

Klient oferujeszeroki pakiet benefitów, umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3-miesięcznym okresie próbnym) oraz możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.

Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta wyślij nam swoje CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry