HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy z j. włoskim (nie wymaga doświadczenia)
Lokalizacja: Gdańsk
Wymagania:
Znajomość języka włoskiego na bardzo dobrym poziomie,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
Samodzielność, ale również umiejętność pracy zespołowej,
Umiejętność analitycznego myślenia,
Chęć rozwoju w międzynarodowej korporacji w dziedzinie funduszy inwestycyjnych,
Dodatkowe doświadczenie korporacyjne bardzo mile widziane.
Obowiązki:
Analiza wyciągów bankowych,
Prowadzenie księgowości funduszy inwestycyjnych w międzynarodowym banku,
Sporządzanie raportów dla obsługiwanych funduszy,
Ewidencja kosztów, wyliczanie rezerw,
Analiza zawieranych umów transakcyjnych ,
Weryfikacja księgowa zawieranych umów.
Oferujemy:
Stabilna praca w profesjonalnym zespole,
Interesująca ścieżka kariery w międzynarodowej firmie,
Jasno określony zakres obowiązków,
Prywatna opieka medyczna, bonusy dla pracowników.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".