HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Pracownik biurowy z j. francuskim i angielskim
Miejsce pracy: 02-670 WarszawaObowiązki:
Weryfikacja dokumentacji napraw gwarancyjnych zgodnie z zasadami walidacji gwarancji
Rejestracja modeli produktów gwarancyjnych i kosztów robocizny w bazie danych
Analiza danych gwarancyjnych i raportowanie ich
Kontrolowanie kosztów usług gwarancyjnych
Wspieranie partnerów biznesowych przez e-mail (okazjonalnie telefonicznie).
Wymagania:
Dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego (poziom B2)
Znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym
Nastawienie na rozwiązywanie problemów
Umiejętność pracy w grupie.
Oferta:
Zatrudnienie w formie umowy na okres 1 roku (z możliwością przedłużenia)
Prywatna opieka medyczna
Możliwość nauki języków obcych.