Jesteśmy niedużym biurem projektowym w branży inzynieryjnej.
Opis stanowiska
• Bieżąca obsługa małego biura – telefony, maile,
• Przygotowywanie i obsługa dokumentów operacyjnych,
• Bieżące kontakty z podwykonawcami i dostawcami (w tym zagranicznymi),
• Przygotowywanie wewnętrznych zestawień i analiz.
Oferujemy
• stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
• prawdziwą pracę przy prawdziwych projektach,
• ciekawą i rozwijającą pracę na dogodnych warunkach,
• pracę przy ciekawych, nietypowych projektach wykonywanych na zamówienie,
• pracę w zespole specjalistów,
• możliwość praktycznego podnoszenia kwalifikacji,
• uczciwe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności,
• narzędzia pracy,
• system premiowy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty prosimy nadsyłać na adres: rekrutacja(at)sursum-windy.com
Nie jest to praca wyłącznie sekretarki czy też handlowca. W związku z tym mamy następujące wymagania:
• konieczna energia życiowa,
• komunikatywność, asertywność, systematyczność, odpowiedzialność,
• znajomość języka polskiego,
• znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym skuteczną rozmowę,
• brak lęku przed np. zadzwonieniem do kontrahenta za granicą i rozmową po angielsku,
• obeznanie z tematyką budownictwa, architektury, budowy maszyn, techniką użytkową ogólnie,
• orientacja w zasadach prowadzenia projektów
Biuro firmy znajduje się na Ochocie, praca zazwyczaj od 7-8 rano - docelowo prawdopodobnie cały etat. Zdecydowanie nie chcemy, żeby praca ta była traktowana jako praca dorywcza – zatrudniona osoba ma zostać na stałe w firmie. Nie jest to stanowisko sprzedażowe, jednak mile widziane jest wyczucie handlowe. Mile widziane absolwentki budownictwa, architektury, itp.
Projektujemy windy na zamówienie. Od jednoosobowych do teatralnych. Pano... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.