Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Pracownik biurowy w Dziale Obsługi Klienta
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym klientem jest spółka specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów marek oferowanych w sieci sprzedaży. Na rynku Polskim działa od 1998 roku, wspierając branże Automotive. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta w Dziale Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za sortowanie dokumentacji przychodzącej, odpowiadanie na zgłoszenia Klientów, rejestrowanie i archiwizacja dokumentacji oraz inne prace administracyjne.
Nasz Klient zapewnia:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie – 15zł/h brutto;
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16 lub 10-18;
- Szkolenia wstępne przygotowujące do pracy;
- Dogodną lokalizację (Warszawa - Służew);
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- STATUS STUDENTA (preferowane kierunki związane z finansami/ bankowością/ ekonomią);
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane);
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin;
- Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej;
- Skrupulatność, chęć uczenia się, dbałość o detale.