• obsługa skrzynki funkcyjnej w języku polskim i angielskim
• weryfikacja systemowa
• przyjmowanie zgłoszeń dla uszkodzonej infrastruktury telekomunikacyjnej i wprowadzanie ich do systemu
• analiza zgłaszanych problemów
• praca back office w systemie 24/7 - w większości zmiany 8-16, 14-22 + pojedyncze nocki i dni weekendowe
Od Kandydatów oczekujemy:
• minimum wykształcenia średniego
• dobrej znajomości obsługi komputera ( pakiet office)
• dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie- warunek konieczny
• komunikatywności
• dużej motywacji do pracy oraz chęci podnoszenia kwalifikacji
• umiejętności szybkiego uczenia się
• odporności na stres
• umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 1 etat, 20zł brutto / h
• atrakcyjne programy lojalnościowe
• system motywacyjny w postaci premii
• praca w godzinach rannych i popołudniowych/ praca w systemie 24/7 wg grafiku na który pracownik sam ma wpływ - elastyczne godziny pracy
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.