Firma z branży Audio/Video poszukuje pracownika na stanowisko: Pracownik Biurowy - Obsługa Sklepu Internetowego
Zakres obowiązków:
- obsługa konta sprzedażowego na Allegro oraz sklepu internetowego
- obsługa klienta hurtowego i detalicznego
- przygotowywanie dokumentów handlowych i spedycyjnych,
- kontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami firmy i dbałość o wysoki poziom obsługi klienta
- dbanie o wizerunek firmy
- sprawna i terminowa realizacja zleconych zadań
- doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego
- znajomość technik sprzedaży
- znajomość zagadnień IT / AV
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
Integrator AV Sp. z o.o. jest zwieńczeniem marzenia o kreowaniu n... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.