Janaszek Electric Sp. z o. o. -firma z 25 letnim doświadczeniem działająca w branży elektrycznej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biurowy - Dyspozytor.
Zakres obowiązków:
• Telefoniczne przyjmowanie oraz przekazywanie zgłoszeń awaryjnych,
• Wprowadzanie zleceń do bazy danych,
• Przyjmowanie i sporządzanie korespondencji firmowej,
• Przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
• Kontakt telefoniczny z pracownikami terenowymi na terenie całej Polski,
• Biegłej obsługa komputera i narzędzi biurowych w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (min. Word, Excel),
• Umiejętności postępowania i nawiązywania kontaktu z ludźmi,
• Dyspozycyjności i umiejętności organizacji własnej pracy,
• Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,
• Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
• Podjęcia pracy w systemie zmianowym (praca również w weekendy),
• Chęci dłuższej współpracy
Oferujemy:
• Praca dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Pracę w młodym, aktywnym zespole,
• Przyjazną i swobodną atmosferę,
• Możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
• Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowego dopasowania grafiku do potrzeb (praca zmianowa)
• Praca w wymiarze godzinowym etatu lub 0,75 etatu.
Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania CV.
Firma Janaszek Electric Sp. z o.o. prowadzi działalność w branży elektro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.