#

Pracownik Biurowy - Dyspozytor

Electric

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Janaszek Electric Sp. z o. o. -firma z 25 letnim doświadczeniem działająca w branży elektrycznej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biurowy - Dyspozytor.

Zakres obowiązków:
• Telefoniczne przyjmowanie oraz przekazywanie zgłoszeń awaryjnych,
• Wprowadzanie zleceń do bazy danych,
• Przyjmowanie i sporządzanie korespondencji firmowej,
• Przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
• Kontakt telefoniczny z pracownikami terenowymi na terenie całej Polski,

Wymagania

• Biegłej obsługa komputera i narzędzi biurowych w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (min. Word, Excel),
• Umiejętności postępowania i nawiązywania kontaktu z ludźmi,
• Dyspozycyjności i umiejętności organizacji własnej pracy,
• Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,
• Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
• Podjęcia pracy w systemie zmianowym (praca również w weekendy),
• Chęci dłuższej współpracy


Oferujemy:
• Praca dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Pracę w młodym, aktywnym zespole,
• Przyjazną i swobodną atmosferę,
• Możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
• Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowego dopasowania grafiku do potrzeb (praca zmianowa)
• Praca w wymiarze godzinowym etatu lub 0,75 etatu.

Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania CV.

Prezentacja firmy

Firma Janaszek Electric Sp. z o.o. prowadzi działalność w branży elektro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi