Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/08/2018.

Pracownik biurowy - bez doświadczenia

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pracownik biurowy - bez doświadczenia
Kraków
NR REF.: 1094581

Dla jednego z naszych klientów – międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów posługujących się językiem angielskim do pracy biurowej.

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za weryfikowanie poprawności napływającej dokumentacji oraz kontakt z klientem w przypadku błędów lub braków w niej.

Oprócz znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1, każdy z kandydatów powinien cechować się zorientowaniem na detale, umiejętnością analitycznego myślenia oraz wysoką kulturą osobistą.
Praca odbywa się w systemie wtorek - sobota w godzinach 8:00/9:00 - 16:30/17:30.

Nasz klient oferuje pakiet benefitów pozapłacowych (voucher obiadowy, karta MultiSport, prywatną opiekę medyczną oraz bony świąteczne).

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta, aplikuj! Prześlij swoje CV w języki angielskim już teraz!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry