Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Pracownik biurowy - bez doświadczenia

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pracownik biurowy - bez doświadczenia
Kraków
NR REF.: 1094581

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy osób chętnych do zdobycia nowego doświadczenia zawodowego.

W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za monitorowanie zgodności danych w systemie, udzielanie wsparcia (głównie mailowego) handlowcom z całej Europy, przygotowywanie różnego rodzaju raportów, a także bieżące prace administracyjne w dziale. Praca odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:30 (45 min przerwy obiadowej).

Każdy kandydat powinien cechować się umiejętnością analitycznego myślenia, posługiwać się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym (C1)oraz posiadać dobrą znajomość programu Excel(PIVOT, VLOOKUP, wyszukiwanie warunkowe).

Jeśli jesteś zainteresowany/a wzięciem udziału w procesie rekrutacji, prześlij do nas swoje CV w języku angielskim. Czekamy na Ciebie!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja i sekretariat
do góry