Zakres obowiązków:
• Wspieranie działu obsługi klienta w codziennych zadaniach
• Przyjmowanie i realizacja zamówień klientów, pilotowanie procesu zamówień;
• Administracja faktur, korekt cenowych, not korygujących
• Praca w systemie Comarch Optima
• Ewidencja i koordynacja obiegu dokumentów
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta mile widzianee
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
• Znajomość programów MS Office (Word, Excel)
• Osoba uporządkowana, dobrze zorganizowana, zmotywowana do pracy
• Mile widziane osoby uczące się – status studenta
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Praca na pełen etat
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pozytywną atmosferę w doświadczonym zespole
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.