#

Pracownik Biurowy/Asystent/tka z j. angielskim

JOBME S.A.

Zabrze, śląskie

Opis stanowiska pracy

Dla zagranicznej firmy mieszczącej się w Zabrzu, dynamicznej i młodej organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko:

Miejsce pracy: Zabrze

Do zadań należeć będzie:
- zarządzanie i nadzorowanie kalendarza przełożonego - Prezesa Zarządu
- organizacja spotkań firmowych i opieka nad gości firmy w j. angielskim
- organizacja delegacji i rezerwacje biletów, hoteli itp.
- rozliczenia kosztów delegacji i pobranych zaliczek, opisywanie faktur, raporty kasowe
- współpraca z działem personalnym i administracji (zamawianie artykułów biurowych, organizacja spotkań firmowych)

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
- komunikatywność, bardzo dobre umiejętności organizacyjne
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem w rekrutacji

Oferujemy:
- pracę w oparciu o umowę zlecenia
- wynagrodzenie od 11 do 15 zł netto/h
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- stałą współpracę i rozwój w ramach organizacji

Prezentacja firmy

JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Praktyki / Staż

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi