Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/1891


Obowiązki:

Pracownik biurowy/Asystent Handlowca



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Pozostałe wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej oraz handlowej, umiejętność pracy z komputerem (znajomość pakietu MS Office), dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań, doskonała organizacja pracy, samodzielność


Miejsce pracy: Traugutta 9d, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ewa.krepa@planetgraf.pl lub kontakt osobisty

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi