Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0289


Obowiązki:

rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, rezerwacja i sprzedażbiletów komunikacyjnych, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych, wizowanie, informacja turystyczna, programowanie imprez turystycznych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość systemów rezerwacyjnych,mile widziane dośwaidczenie w biurze podróży


Miejsce pracy: Aleja Niepodległości 11, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: pon-pt, Godziny : 9.00-17.00

Wynagrodzenie brutto: do 2 250 PLN

Osoba do kontaktu: Bogdan Grochocki

Telefon: 604182165


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi