Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Wprowadzanie zamówień klientów B2B do systemu, monitorowanie i koordynowanie ich realizacji (rynek krajowy oraz rynki exportowe i wewnątrzwspólnotowe),
Budowanie relacji z kontrahentami dystrybucyjnymi oraz sieciowymi w kraju; wsparcie dla terenowych sił sprzedażowych w postaci Przedstawicieli Handlowych (PH/KAR) oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży (ASM/KAM),
Wsparcie dla Export Key Account Managera w budowaniu sprzedaży exportowej; codzienny kontakt w j. angielskim, rosyjskim / niemieckim z partnerami zagranicznymi; kontakt z Urzędem Celnym,
Rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących realizacji dostaw oraz obsługi posprzedażowej,
Efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym w ramach logistycznego łańcucha dostaw,
Fakturowanie oraz kontrola poprawności generowanych dokumentów handlowych,
Ciągłe doskonalenie procesów wpływających na wzrost satysfakcji klienta.
Od kandydata oczekujemy:
wykształcenia co najmniej średniego,
doświadczenia w pracy z klientem,
j. angielski na poziomie komunikatywnym; znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
zdolności do efektywnej organizacji czasu pracy oraz proaktywnego podejścia do codziennych wyzwań,
umiejętności posługiwania się pakietem MS Office,
czynnego prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
umowę o pracę,
pracę w młodym, dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?