Opis stanowiska pracy
Bez Jungheinrich Twój koszyk zakupowy byłby prawdopodobnie pusty. I nie tylko on. Codziennie nasze wózki widłowe przewożą miliony towarów w centrach logistycznych na całym świecie. Wśród producentów wózków widłowych zaliczamy się do TOP 3, w 30 krajach prowadzimy sprzedaż bezpośrednią - a do naszego zespołu brakuje nam już tylko Ciebie.
Obecnie do naszej Centrali poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Numer referencyjny: KON_CEN_58_17
Bronisze
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
- Telefoniczne wsparcie dla Klientów Jungheinrich Profishop: prezentacja oferty handlowej, informowanie o dostępności produktów, aktualnym statusie zamówienia itd.
- Przyjmowanie zamówień, reklamacji, zgłoszeń serwisowych itp.
- Dbałość o sprawny przepływ informacji.
- Monitoring ofert i niezapłaconych zamówień.
Oczekujemy:
- Biegłej znajomość MS Office i umiejętność szybkiego poruszania się w Internecie.
- Umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych.
- Dobrej dykcja, miłego tembru głosu.
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta - mile widziane.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę zlecenie.
- Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku z produktem należącym do ścisłej czołówki w swej branży.
- Szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne.
- Zorganizowany dojazd do/z pracy z Centrum Warszawy (tylko 20 minut!).
Prezentacja firmy
Jungheinrich Polska Sp. z o.o. jest częścią światowego koncernu J...
Jungheinrich Polska Sp. z o.o. jest częścią światowego koncernu Jungheinrich AG produkującego najwyższej klasy sprzęt magazynowy. Od ponad 60 lat Jungheinrich tworzy – przy wykorzystaniu najwyższych osiągnięć technologicznych – urządzenia przyjazne w obsłudze, niezawodne i bezpieczne. Roczne obroty naszej firmy obecnej w ponad 30 krajach i zatrudniającej około 9000 pracowników przekraczają 2 mld euro.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Internet / e-commerce