Opis stanowiska pracy
Jesteśmy nowoczesnym, działającym na rynkach europejskich Contact Center, będącym wsparciem i partnerem w rozwoju biznesu. Dostarczamy innowacyjne usługi, które tworzą długofalowe relacje i pozwalają sprostać postawionym przez naszych Klientów celom.
Kogo szukamy?
Do naszego biura na Saskiej Kępie poszukujemy osoby na stanowisko:
PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Z J.WŁOSKIM
ZADANIA:
- Kompleksowa obsługa Klientów, którzy dokonali już wcześniej zakupu
- Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
- Badanie potrzeb Klientów i budowanie trwałych relacji
- Badanie satysfakcji klienta
- Dosprzedaż produktów
OCZEKUJEMY, ŻE:
- Płynnie posługujesz się językiem włoskim
- Lubisz współpracować z ludźmi i budować z nimi trwałe relacje
- Jesteś wygadany i można z Tobą porozmawiać na każdy temat
- Dążysz do wyznaczonego celu
- Potrafisz myśleć nieszablonowo
- Chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży
CO ZYSKUJESZ?
- Codzienny, telefoniczny kontakt z native speakerami
- Program szkoleń z dziedziny obsługi Klienta
- Satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania (podstawa+prowizja)
- Dodatkowe systemy motywacyjne - w każdym miesiącu ciekawe konkursy
- Elastyczne godziny pracy
- Nieformalną atmosferę pracy
- Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy, soków, a we wtorki dostawa owoców
- Pracę w zgranym i kreatywnym zespole, a w piątki możliwość wspólnego leżakowania w strefie relaksu
Czekamy na Twoje CV :)
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing