CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Pracownik Działu Obsługi Abonenta (Telewizja, Internet, Telefon) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w Biurze Obsługi Abonenta.
Obowiązki:
* Bieżąca obsługa osobista i telefoniczna Klienta.
* Konfiguracja routerów WiFi dla klientów.
* Instalacja Windowsów na komputerach biurowych i laptopach.
* Obsługa urządzeń biurowych.
* Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
* Monitorowanie sieci internetowej.
* Bieżąca obsługa korespondencji (poczta przychodząca i wychodząca).
* Kompletowanie dokumentów i zawieranie umów.
* Sprzedaż w Biurze Obsługi Abonenta usług dostępu do Internetu, telewizji i telefonu.
* Monitorowanie płatności obsługiwanych klientów.
* Rozpatrywanie reklamacji.
* Pakowanie i wysyłka kurierem zwracanego towaru lub wysyłanego do serwisu producenta.
* Wysyłanie pocztą polską dokumentów firmowych: faktur, wezwań do zapłaty, umów etc.
* Dbanie o czystość w Biurze Obsługi Klienta.
* Prowadzenie dokumentacji wykonywanych czynności.
* Minimum średnie wykształcenie.
* Znajomość obsługi systemu Windows.
* Znajomość konfiguracji routerów WiFi.
* Znajomość podstawowej obsługi oprogramowania biurowego: Open Office, Microsoft Office.
* Znajomość podstawowej obsługi poczty elektronicznej.
* Znajomość obsługi urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks.
* Zdolność szybkiego uczenia się i pozyskiwania potrzebnych informacji.
* Wysoka kultura osobista.
* Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
* Znajomość zasad ortografii i interpunkcji języka polskiego.
* Duża komunikatywność i otwartość.
* Miła aparycja.
* Zaangażowanie i motywacja do działania.
* Dokładność, rzetelność, sumienność, słowność, lojalność.
* Odpowiedzialność, systematyczność i konsekwencja w działaniu.
* Umiejętność współpracy z innymi pracownikami i budowania relacji.
* Umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy.
* Stabilny dostęp do Internetu (jeżeli poza zasięgiem sieci firmowej).
* Dostępność poza standardowym wymiarem czasu pracy, nadgodziny (rozliczanie niezależnie od podstawowego wymiaru) .
Mile widziane:
* Znajomość języka angielskiego.
* Znajomość systemu Linux.
* Zainteresowanie branżą IT.
* Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
* Umiejętność analitycznego i abstrakcyjnego myślenia.
NETICO S.C. jest publicznym operatorem telekomunikacyjnym <br/>dz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.