Zakres czynności:
- wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
- realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń,
- obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych,
- obsługa korespondencji z klientami,
- wprowadzanie danych do EXCELa,
- wystawianie dokumentów i itp.,
- skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów,
- pozostałe czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
- zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
- doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi.
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
Oferujemy:
- pracę w dużej korporacyjnej firmie, pełną nowych wyzwań pracę, możliwość poznania nowych systemów komputerowych,
- wynagrodzenie 16,88 zł brutto za godzinę pracy,
- praca biurowa nie związana z telemarketingiem!
Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) z zaznaczeniem numeru referencyjnego.
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.