poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik Archiwum Zakładowego PKP S.A.
Zakres czynności:
- porządkowanie dokumentacji
- przygotowywanie dokumentacji do skanowania
- skanowanie dokumentacji
- weryfikacja jakości i poprawności skanowania
- wprowadzanie danych z dokumentacji do systemu
- obsługa procesu obiegu dokumentacji elektronicznej
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- sprawna obsługa komputera
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy
- dyskrecja
- sumienność, dokładność
- mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentacją
Oferujemy:
- umowę zlecenie
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników - atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.