Opis stanowiska pracy

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego poszukuje pracownika administracyjnego do biura w Krakowie.

Jesteśmy grupą entuzjastów, którym na sercu leży dobro każdego człowieka.

Zapał do pracy skutkuje licznymi szkoleniami i projektami, które pomagają coraz większej liczbie osób z niepełnosprawnościami. Dołącz do naszego zespołu!

 

NASZA MISJA:

  • Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób niepełnosprawnych w Polsce.

 

NASZE DZIAŁANIA:

  • Zmieniamy prawo.
  • Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby niepełnosprawne w ich niezależnym życiu.
  • Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
  • Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
  • Upowszechniamy wiedzę o osobach niepełnosprawnych.
  • Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
  • Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.

Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!

 

Opis stanowiska pracy:

Miejsce pracy: Kraków.

 

Wymiar czasu pracy: Pełen etat (umowa o pracę).

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku „Pracownika administracyjnego” będzie należało m.in.:

1.Obsługa sekretarsko-administracyjna biura.

2. Udzielanie informacji na temat działań statutowych Fundacji.

3. Prace organizacyjno-logistyczne związane z realizacją projektów.

4. Organizowanie i realizacja zaopatrzenia na materiały niezbędne do funkcjonowania biura.

5. Prace organizacyjno-logistyczne związane z uczestnictwem Fundacji w imprezach zewnętrznych.

6. Prace organizacyjno-logistyczne związane z przygotowywaniem i rozliczaniem podróży służbowych, rezerwacje biletów itp.

7. Obsługa logistyczna spotkań, konferencji, szkoleń oraz innych wydarzeń organizowanych przez Fundację.

8. Redagowanie pism, artykułów prasowych i innych tekstów.

9. Prowadzenie korespondencji biurowej i innej – związanej z prowadzonymi przez Fundację działaniami statutowymi.

10. Prowadzenie rekrutacji uczestników do projektów, imprez i szkoleń, realizowanych przez Fundację.

11. Realizacja wsparcia typu asystenckiego dla niepełnosprawnych uczestników projektów realizowanych przez Fundację (w tym również podczas dojazdu na zajęcia, powrotu z nich itp.).

12. Sporządzanie raportów, zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji działań statutowych Fundacji.

 

Wymagania:

  • wykształcenie – min. średnie,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook, Powerpoint),
  • komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność,
  • samodzielność, rzetelność i doskonała organizacja pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

 

Prosimy o odpowiedzi na pytania selekcyjne.

Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.

 

Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 6 lipca 2018 r.

 

Dołącz do nas, zapraszamy!

Prezentacja firmy

NASZA MISJA: <br/> <br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi