Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/02/2019.

Pracownik administracyjny z j. niemieckim (min. B2)

Szczecin, zachodniopomorskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Czym będziesz się zajmować?
  • Administrowanie dokumentami związanymi z finansami
  • Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów
  • Przetwarzanie i wprowadzanie danych do systemów informatycznych
  • Kontakt mailowy z Klientami niemieckojęzycznymi

Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
  • Doświadczenia w administracji lub chęci do jej nabycia
  • Skrupulatności w codziennej pracy z dokumentacją
  • Świetnej organizacji codziennej pracy
  • Znajomości pakietu MS Office

W zamian oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków jego rodziny, ubezpieczenie na życie, karta żywnościowa, szkolenia językowe, itd.
  • Dostęp do rozbudowanego pakietu szkoleń - możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia wdrażające w system pracy
  • Praca w elastycznych godzinach
  • Codzienny kontakt z językiem obcym
Ogłoszenie dotyczy pracy stałej!

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry