Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/05/2019.

Pracownik administracyjny (na 5 tyg)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pracownik administracyjny (na 5 tyg)
Warszawa
NR REF.: 1121655

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjny (na 5 tygodni)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie przy realizacji wyznaczonych zadań administracyjnych w okresie ok. 5 tygodni.Do obowiązków będą należały m.in. przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów. Pracownik administracyjny będzie zajmować się sporządzaniem dokumentów finansowych oraz weryfikacją faktur zgodnie z procedurami. Co więcej, osoba na tym stanowisku będzie także odpowiadać za wsparcie w codziennych obowiązkach biura.

Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby komunikatywne, skrupulatne, z pierwszymi doświadczeniami w pracy biurowo-administracyjnej. Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiegow mowie i w piśmie. Znajomość systemu SAPbędzie dodatkowym atutem. Zapraszamy szczególnie osoby charakteryzujące się dobrą organizacją pracy, dokładnością w wyko i dostępnością w wymiarze pracy na pełen etat.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenieciekawą współpracę i możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym, nowoczesnym środowisku. Oferta dotyczy współpracy od zaraz, na okres ok. 5 tygodni.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry