#

Pracownik administracyjny (archiwa)

Contract Administration Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji płac i kadr, obecną na polskim rynku od ponad 27 lat. Poprzez nasze oddziały w Polsce, Czechach i na Słowacji pomagamy na co dzień w obsłudze kadrowo-płacowej kilkuset klientom z różnych branż.

 

Opis stanowiska:

  • Praca w programie przeznaczonym do archiwizowania różnego rodzaju dokumentów
  • Segregacja dokumentów archiwalnych
  • Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów archiwizowanej dokumentacji
  • Współpraca z pracownikami spółki w zakresie wyszukiwania i dostarczania potrzebnej dokumentacji, zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej,
  • Wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją majątku w spółce
  • Wykonywanie prostych czynności fizycznych – drobne naprawy, składanie mebli biurowych, wewnętrzne przeprowadzki

 

Wymagania:

  • Znajomość obsługi komputera
  • Mile widziane zdolności manualne
  • Zdolność logicznego myślenia
  • Znajomość obsługi komputera

 

Oferujemy:

  • Pracę w wymiarze pół etatu
  • Elastyczny grafik dopasowany do potrzeb pracownika
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • Kursy językowe on-line (angielski, niemiecki)

 

Informujemy, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Contract Administration i spółki powiązane z siedzibą przy ul. Hrubieszowskiej 2, 01-209 Warszawa. Ponadto, informujemy, że: • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pan/Pani aplikuje, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - RODO). • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do trzech lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji. • Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. • Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenie w jeden lub kilka z poniższych sposobów: o wysłanie pisemnego oświadczenia na adres ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, o wysłanie oświadczenia o cofnięciu zgody drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: • Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. • Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Prezentacja firmy

Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji pł... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2018
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Praca dla studenta, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi