LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Zielona GóraNr ref.: 0024040
Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawna
Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawna
Zakres obowiązków:
Twoje zadania:
- wspieranie w kwestiach administracyjnych m.in tworzenie dokumentacji (umowy, aneksy dla Klientów)
- wprowadzanie danych do systemu również Excell
- tworzenie pism oraz obsługa korespondencji wychodzącej
- Nadzór nad archiwizacją dokumentów.
Oczekiwania:
Aplikuj do nas jeśli posiadasz!
- znajomość pakietu MS Office w tym Excell - warunek konieczny
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odporność na stres
- wysoką kulturę osobistą
Oferta:
Możemy Tobie zaoferować:
- pracę u jednego z liderów branży!
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- stawkę godzinową 14,70 + premie uznaniowe
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
- możliwość nawiązania długotrwałej współpracy z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.