Jesteś szczery, uczciwy, otwarty na ludzi, komunikatywny, śmiały a może pogodny i optymistycznie nastawiony do życia?
W takim razie być może to właśnie Ciebie szukamy!
W związku z dalszym rozwojem firmy doradczo-szkoleniowej Malinowski & Partners, właściciela marki P&M GROUP (www.pmgroup.pl) poszukujemy osób (Kobiet/Mężczyzn) na stanowisko:
Pracownik administracyjno - biurowy
Planowane wynagrodzenie 3 000,00 – 4 000,00 PLN brutto.
(Miejsce pracy: Zielonka k/Warszawy. Teren działania: cała Polska)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie sekretariatu biura,
- wsparcie administracyjne pracy Dyrektora,
- przygotowanie i obsługa spotkań z klientami,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami firmy,
- nadzór nad harmonogramami projektów oraz wsparcie administracyjne realizowanych projektów.
Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:
- zdolności organizacyjnych (dokładność, systematyczność),
- komunikatywności i umiejętność współdziałania,
- wysokiej kultury osobistej, prezencji,
- samodzielności w działaniu,
- poczucia odpowiedzialności,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- dobrej znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy.
Oferujemy:
- mentoring,
- ciekawą pracę w młodym zespole oraz fantastyczną atmosferę w pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dostęp do praktycznej wiedzy oraz kształcenia,
- a to wszystko w miłych wnętrzach nowego, kreatywnego biura w Zielonce.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV + list motywacyjny za pomocą opcji "Aplikuj".