Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Pracownik administracyjno- biurowy
Miejsce pracy: Płock
Zakres obowiązków: • Prowadzenie kadr na wydziale: listy obecności, karty płac, badania okresowe, rozliczanie pracowników, urlopy, obsługa pracowników zatrudnionych z agencji pracy. • Rozliczanie produktywności (skuteczności wydziału) i strat wydziałowych. • Zamawianie materiałów w systemie SAP, kontakt z dostawcami przy realizacji zamówień. • Tworzenie budżetu wydziałowego oraz kontrola nad wydatkami. • Nadzorowanie realizacji zleceń serwisowych oraz raportowanie w systemie BaaN,
Wymagania: • Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office (w tym bardzo dobra znajomość Excel). • Dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny. • Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w stresie.
Oferujemy: • Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Możliwość rozwoju zawodowego. • Premie i benefity.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: PAB/06/2018/PLO
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?