Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Pracownik Administracji w dziale HR
Miejsce pracy: Legnica
Zakres obowiązków:
- Wsparcie w administracyjnych czynnościach związanych z administracją personalną
- Zakładanie akt osobowych
- Raportowanie wskaźników personalnych i inne prace administracyjne w dziale HR
Wymagania:
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Excel) oraz urządzeń biurowych
- Dokładności i skrupulatności
- Analityczne myślenie
- Podstawowa znajomość prawa pracy
- Doświadczenie na stanowisku administracyjnym
- Chęć zdobycia wiedzy z zakresu HR
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością przedłużenia)
- Praca w systemie jednozmianowym
- Możliwość rozwoju
Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi Kandydatami.
Przyjdź do naszego biura w Legnicy, ul. Jaworzyńska 16/1a bądź zadzwoń 695 066 624
Przyjdź do naszego biura w Legnicy, ul. Jaworzyńska 16/1a bądź zadzwoń 695 066 624
Śledź nasze aktualne oferty pracy na facebooku: Adecco-pracuj-w-Legnicy
Poleć Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy - mamy wiele ciekawych ofert pracy stałej i tymczasowej !!!
Numer referencyjny: VPA/01/19/LEG
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.