Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Praca zdalna z językiem niemieckim - HOME OFFICE
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska:
- Odpowiadanie na przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów związane z obsługą urządzeń,
- Dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów,
- Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z gotowych rozwiązań,
- Współpracowanie z zespołem specjalistów by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
Profil Kandydata:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
- Odpowiednie zaplecze techniczne do pracy z domu np. dostęp do internetu,
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest konieczne),
- Umiejętność pracy z zespołem,
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
Nasz Klient oferuje:
- wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy,
- pracę dla dużej międzynarodowej korporacji,
- pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach,
- szkolenie od pierwszego dnia pracy,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej,
- możliwość dofinansowania do kursów i szkoleń,
- kartę Multisport.