#

Praca z językiem niemieckim - 100% zdalnie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Praca z językiem niemieckim - 100% zdalnie

Miejsce pracy: Kraków
6-6-65881-1
Wynagrodzenie: 6500 - 7500 PLN

Dla naszego klient Amerykańskiej firmy z baranży e-commerce poszukujemy osób z biegłą znajomością języka niemieckiego oraz angielskiego. Osoby te dołącza do nowo utworzonych struktur zespołu wspierającego klientów z językiem Niemieckim, Polskim i Angielskim. preferencji dołączą do zespołu wsparcia klienta lub wsparcia procesu zamówień.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce – Klient oferuje pracę 100% zdalnej.

Obowiązki:
- wsparcie mailowe i telefoniczne Klientów
- zarządzanie kontami klientów
- obsługa procesów logistycznych, zakupowych i reklamacyjnych
- umiejętne wykorzystanie aplikacji i technologii w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Klienta,
- praca zgodnie z ustalonymi standardami firmy.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka Niemieckiego i Angielskiego (C1)
- umiejętności rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
- wysoko rozwiniete kompetencje komunikacyjne
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta w środowisku międzynarodowym

Korzyści:
- praca z domu – 100% zdalnie
- pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
- możliwość rozwoju w globalnej organizacji z ekspozycją na kontakty międzynarodowe,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy,
- kursy i szkolenia,
- kwartalne bonusy finansowe

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi