Praca w korporacji obiecująca kontakt z językiem francuskim rozczarowała Cię?
Masz dość pracy na bazie danych i wysyłania maili?
Spróbuj alternatywy, która zagwarantuje Ci prawdziwy kontakt z językiem i niebanalne wyzwania.
Naszym znakiem rozpoznawczym są języki obce i nieformalna atmosfera. Na co dzień prowadzimy projekty na kilkunastu rynkach zagranicznych z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
Co nas wyróżnia?
- najbardziej praktyczny z możliwych kontakt z językiem francuskim dzięki rozmowom z klientami native speakerami;
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie, które docenią Twoje zaangażowanie (ok. 4500zł netto);
- dostęp do wielu szkoleń (indywidualnych i grupowych) z zakresu komunikacji, prowadzenia rozmów, negocjacji i standardów obsługi klienta;
- nieformalna atmosfera w pracy w gronie ludzi, którzy się lubią i pomagają sobie wzajemnie;
- możliwość wyboru formy etatu (20-40h tyg + elastyczny grafik w razie potrzeby).
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- telefoniczny kontakt z klientem (native speakerem) na gruncie dokonywanych przez niego zakupów on-line;
- proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów adekwatnie do potrzeb klienta oraz dosprzedaż produktów;
- badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów.
Zaaplikuj do nas jeśli:
- znasz język francuski pozwalający na swobodą rozmowę na każdy temat (min. B2);
- czujesz się dobrze w kontakcie z ludźmi, a kontakt telefoniczny Cię nie przeraża;
- motywuje Cię osiąganie wyników i zdrowa rywalizacja;
- nie boisz się trudnych klientów, bo przecież sam/a nim jesteś.
Zapraszamy do kontaktu!
Zespół TIVRON